اب شیرین کن خانگی

آب شیرین کن

اب شیرین کن خانگی

آب شیرین کن

  • ۰
  • ۰

آب شیرین کن صنعتی

اصولی که برای خرید دستگاه تصفیه آب شیرین کن صنعتی باید رعایت کرد :
الف: در ظرفیت آب تصفیه شده باید دقت نمود، به عنوان مثال اگر یک گلخانه در شبانه روز نیاز به تصفیه آب به میزان ۱۰۰ متر مکعب داشته باشد بهتر است دستگاهی تهیه کنید که توانایی تصفیه آب به ظرفیت ۱۵۰ متر مکعب در شبانه روز را داشته باشد به جهت اینکه مجبور نباشیم کل شبانه روز دستگاه آب شیرین کن را روشن نگه داریم . که این امر باعث می شود استهلاک دستگاه تصفیه آب صنعتی بالا رود،لذا حداقل باید روزانه ۶ الی ۸ ساعت دستگاه آب‌شیرین‌کن استراحت داشته باشد .
ب: حتماً آنالیز کامل از آب  را تهیه نماییم که اگر مشکلی در آب وجود دارد در پیش تصفیه دستگاه آب شیرین کن مشکل موجود را حل نمایید سپس این آب وارد فیلتر ممبران شود به عنوان مثال اگر کدورت آب بالاست ابتدا در پیش تصفیه آب شیرین کن صنعتی کدورت  را به حد مجاز برسانیم سپس این آب وارد ممبران  شود .
ج: نظر به اینکه دستگاه آب شیرین کن اسمز معکوس از قطعات مختلف مونتاژ می شود و روی شاسی سوار می شود لذا بهتر است در انتخاب قطعات اصلی مثل پمپ ورودی ،پمپ طبقاتی ،مخازن فایبرگلاس، پرشر وسل، تابلو برق، ابزار دقیق و ... نهایت دقت را نماییم .
تا سازنده دستگاه آب شیرین کن قطعاتی با کیفیت بالا را استفاده نماید تا در زمان بهره‌برداری ، زمان تعمیرات و خرابی های قطعات به حداقل ممکن برسد .
 

  • ۹۹/۰۲/۰۳
  • اب شیرین کن خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی